Consultanță

Consultanță în Management & Dezvoltarea Afacerii

Experiență de peste 10 ani în Management și Dezvoltarea Afacerilor din domeniul industrial, vânzări produse & servicii atât pe plan intern, cât și internațional.

• Elaborarea / Adaptarea planului de afaceri în funcție de obiectivele companiei pe termen scurt, mediu și lung;
• Stabilirea planului și strategiei de dezvoltare a afacerii;
• Stabilirea profilului clienților;
• Elaborarea planului de abordare a clienților;
• Monitorizarea implementării planului de afaceri;
• Analiza rezultatelor obținute;
• Stabilirea KPIs în funcție de rezultate și obiective.

Diagnoză & Consultanță în Resurse Umane

Am întâlnit manageri care au apelat la serviciile mele de training pe motiv că angajații ”nu au rezultate”. Într-adevăr dezvoltarea sau deprinderea de noi abilități, acumularea de noi cunoștințe sunt foarte importante, însă uneori nu lipsa acestora reprezintă lipsa rezultatelor așteptate. Diagnosticarea corectă a problemelor cu care se confruntă atât compania, cât și angajații, elimină din riscurile de a pierde oameni valorosi, de a fi amendați pentru erorile din actele oficiale și implicit de a pierde bani.

• Verificarea corectitudinii întocmirii documentelor de RU;
• Corectarea erorilor identificate;
• Propunerea soluțiilor pentru prevenirea erorilor ulterioare;
• Propunerea soluțiilor pentru creșterea eficienței și motivației angajaților;
• Efectuarea exit-interviurilor;
• Propunerea soluțiilor pentru retenția angajaților
• Propunerea soluțiilor de atragere de personal.

Consultanță în Vânzări

În vânzări, vorba ”lasă, că merge și așa” merge doar până la un punct - acela în care ești nevoit să-ți închizi firma sau să te reorientezi, de obicei cu costuri considerabile. Vânzarea, ca și în oricare alt domeniu, nu este doar intuitivă, ci reprezintă un proces bine structurat, bazat pe deținerea unor cunoștințe și abilități, mai mult sau mai puțin native, dar cu siguranță care pot fi dobândite. Te voi însoți în ceea ce privește:

• Diagnoza situației actuale raportată la KPIs;
• Analiza și segmentarea clienților;
• Analiza și segmentarea serviciilor și/sau produselor;
• Adaptarea și definirea proceselor de vânzare în funcție de specificul clienților;
• Eficientizarea fluxului de vânzare;
• Dezvoltarea echipei de vânzări pentru atingerea obiectivelor propuse prin training și workshop personalizat.

Consultanță în Customer Care

Deși pentru unii Vânzarea și Customer Care reprezintă unul și același lucru, în cazul celui de-al doilea accentul se pune pe grija pentru client. De multe ori pierdem clienți nu pentru că produsul sau serviciul nostru este scump, de calitate mai inferioară decât ale concurenței, din cauza oamenilor de vânzari, dar din simplul motiv că nu am arătat suficientă grijă pentru aceștia. Îți voi fi alături în ceea ce privește:

• Diagnoza situației actuale raportată la obiectivele propuse;
• Redefinirea obiectivelor propuse în funcție de resursele disponibile;
• Eficientizarea resurselor disponibile în vederea creșterii rezultatelor;
• Shadowing;
• Dezvoltarea personalului prin training și workshop personalizat.

Ce mai aștepți? Sunt sigură că ai găsit cel puțin câteva motive pentru care să lucrăm împreună!


Contacteaza-mă acum!